Söndag 7 Februari

Tjennare!(:
Idag har de varit en perfekt utedag men tror ni Maria varit ute någonting idag, ne för jag har verkligen pluggat arslet av mig hela dagen!:O Jag satte mig framför skolböckerna vid tolv och slutade plugga vid fyra, förstår ni fyra timmar satt jag och pluggade och det är sjukt bra för att vara mig! Sen belönade jag mig själv med att sitta vid datorn i typ två timmar och läsa mina favoritbloggar osv(:

Sen drog jag iväg till Joel och här är jag nu också!:D Vi har just ätit kvällsfika och det var sjukt gott eftersom jag knappt åt något av äckelmiddagen. Jag har verkligen blivit så sjukt kräsen när det gäller mat, jag har typ fem maträtter jag varier mellan x) Då förstår ni kanske hur illa det är!

Haha och ja Jokki du tackade för skjutsen igår, knäppis!;)

Nu ska jag vara social med Joel igen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0