Söndag 28 Februari

Tjennare!(:
Dagen började med att jag och Joel vaknade vid tio tiden, vi åt frulle och chillade på som en helt vanlig morgon. Sen tog vi min bil och åkte hem till mig, där fixade jag mig och så innan vi drog vidare till Rosvik. Vi var nämligen bjudna på middag hos Joel mamma och pappa, dom bjöd på blodpalt och det var sjukt gott!(: Har bara ätit blodpalt en gång tidigare i mitt liv och det var Jennys morfar som bjöd på det för flera år sen och då kommer jag ihåg att jag tyckte det var sjukt gott redan då:P Sen efter middagen fick jag köra hem helt själv eftersom Joel skulle tillbaka till stan och jag hem till Antnäs, det var ganska läskigt att köra när det var så äckligt mycket snöröck, men jag kom ju iallfall hem helskinnad(:

Ikväll har jag varit med alla brudarna och  vi har äntligen fått träffa Linnea som kom hem för någon dag sen efter att hon varit borta i typ 3,5 veckor i Indien, härligt att få träffa henne igen!:D Hon var brun och hade haft det bra och så hade hon köpte hem sjalar åt oss så vi fick välja en var, så gulligt av henne!(: Vi hade iallafall en mysig kväll med massa prat + fruktsallad och banankaka!(:

Har helt glömt borta att visa mina Inköp jag gjort i veckan:
Tunika- H&M såklart!


Topp- Bik Bok


Nu ska jag krypa ner i sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0