Söndag 21 Februari

Tjabba!(:
Ni får ursäkta min dåliga uppdatering under helgen, men jag har faktiskt haft ett liv under helgen!;) Jag har hunnit med mycket och min helg har varit helt perfekt(:

Lördag
-Vaknade upp i Joels lägenhet vid nio, fixade mig och åt frukost sen åkte jag buss in till stan
-I stan träffade jag Jenny och Jokki, vi tog en runda på stan och jag hittade mycket snygga grejjer men tyvärr så är min ekonomi inte den bästa just nu. Men ska ändå köpa en av tröjorna jag provade imorgon!(:
- Vi gick sen och fikade på Smaka ett fik i stan där Elin jobbar, vi hälsade på henne och jag åt en sjukt god baguett
-Sen åkte jag och Jokki buss till Arcus för att kolla fotboll, vi fick trevligt sällskap av Joel och Martin också. Vi var där i typ tre timmar sen åkte jag och Jokki hem
-Väl hemma han jag bara kolla fejjan, sen var det dags att åka iväg igen, Jag och Jokki åkte till Boman i Klövern och hälsade på(: Var alldeles för längesen för min del så det var kul att få komma dit(: Där gjorde vi middag som bestod av älg! Men gott vare x) Sen kollade vi filmen 2010, helt bra film även fast den var lite läskig för tänk om allt det där händer om bara två år!!:O
-Efter filmen körde jag hem helt själv i mörkret, usch vad rädd jag var! Så jag gasade lite extra för att komma hem snabbare
-Jag åkte bara hem sen fick mamma köra mig till Arcus där jag kollade ännu mer fotboll med Joel och massa andra glada filurer!(: Men jag var så sjukt trött och den sista matchen som vi skulle se slutade kring halv ett!:O
-Jag och Joel åkte hem till hans lägenhet och åt lite kvällsfika sen slocknade vi på dirren(:

Idag
- Vi vaknade vid halv tio efter åtta timmars skön sömn(: Vi åt frulle och kollade os, sen fixade jag mig och vid halv tre tiden kom mamma och pappa och hämtade oss.
-Vi åkte till mina kusiner i Undbyn där det var födelsedagskalas och där bjöds det på smörgåstårta och vanlig tårta, sjukt gott!:D
-Ikväll har jag bara tagit det lungt här hemma och chillat framför datorn i drygt 4 timmar snart! Gissa om jag hade mycket att ta igen eftersom jag inte läst alla mina favoritbloggar sen i torsdags!:O haha

Nu ska jag kolla one tre hill avsnittet som jag missat, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0