Söndag 14 Februari

Tjabba!(:
Vaknade upp och såg att det var kanonväder ute!(: Blev så sjukt sugen på att vara ute så jag ringde till Jenny och hörde om hon skulle med till stan, men då var han redan i stan. Så jag tog bilen till stan och mötte upp Jenny och hennes mamma och så gick vi på isen till den där ön som jag aldrig kommer ihåg namnet på x) Eller jag gick och dom åkte skidor, vi grillade korv där och satt bara och myste. Sen gick jag och Jenny tillbaka till hälsanshus där vi parkerat bilarna och skildes åt. Det är såna här dagra man faktiskt gillar att bo här uppe i norr!(:

Jag och Jenny ute i det underbara vädret!(:


Sen gick jag en sväng på stan själv, var sjukt lägesen jag var på stan och dom hade hunnit få in så mycket nytt i butikerna, men jag hittade ändå inget som riktigt föll mig i smaken. Eller jag traskade in på H&M en sväng och där hittade jag hur mycket som hellst, helt stört eftersom där är jag ju ändå varje vecka och ser typ alla kläder x) Det följde iallfall med två tröjor hem!(:

Idag är det Alla Hjärtans Dag, egentligen känns den här dagen lite överskattad. Men ni får iallfall ha en riktigt mysig alla hjärtans dag eller det ska då iallfall jag ha, med den bästa!<3

Nu ska jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0