Lördag 6 Februari

Tjabba!(:
Har just kommit hem efter att skjutsat hem alla tjejerna eftersom jag var chaufför ikväll!;) Vi åkte till Elinas lägenhet i stan och lagade middag hos henne, kyckling, potatisgratäng och sallad blev det och det var sjukt gott och jag typ proppade i mig sen hade vi även efterrätt som bestod av frukt i ungen med vit choklad över, sjukt gott det med och jag blev ännu mer proppad. Jag kände mig ungefär som en gravid elefant efter det!:O hahah! Sen kollade vi en film som vi hyrde, har ingen aning om vad den heter men det var typ en sån här Collage film som handlade om massa ungdomar och den var sjukt kul, fast jag råkade somna sista halvan av filmen x) Men jag var så sjukt trött, men så går det när jag inte får alla mina timmars sömn pga av en viss person!;P haha! Sen så satt vi mest och pratade och åt godis, såna här kvällar är verkligen bara så underbara med mina antnäsbrudar!:D

Så här kul hade vi inne på Konsum + Elinas söta kattunge!(:


Annars har min lördag varit väldigt chill, på dagen har jag inte hunnit med att göra så mycket förutom varit med Joel lite eftersom han sov hos mig inatt!(: Skulle hinna med att plugga idag, men hur bra gick det liksom! Äh får ta tag i det imorgon istället(:

Nu ska jag kolla nylleboken innan jag går och sover, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

det var väldans trevligt igår och jag har gått omkring och funderat idag på om jag tackade för skjutsen? Tack så mkt om jag inte gjorde det :D

2010-02-07 @ 18:47:07
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0