Lördag 27 Februari

Dagens Outfit

Topp- H&M
Jeansleggins- Vero Moda
Over knee stövlar- Scorett
Halsband Gina Tricot


Tjabba!(:
Idag har jag fått jobba på H&M 12- 16, skönt att äntligen få jobba lite extra igen för sista var ju på jullovet(: Dagen gick jätte snabbt och jag var på barnavdelningen och fick typ 3 av 4 timmar stå i kassan så jag känner mig helt slut i huvudet. Men det gick iallfall bra och jag fick veta idag att jag ska få jobba på H&M på storheden på måndag, jag är typ nervös eftersom jag aldrig jobbat där och känner ju typ inte en kotte där!:O Hoppas det går bra nu bara(:

När jag kom hem så väntade nygräddade våfflor på mig, helt sjukt gott vare!:D Ikväll ska jag åka till Joel och övverraska honom, han är på hockey nu så jag tänkte åka iväg strax och  invänta honom(: Hoppas bara han uppskattar det!:D

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0