Fredag 12 Februari


Jag har börjat tycka det är sjukt snyggt med päls, fast jag vet inte riktigt om jag skulle passa i det. Men det är ju en stor trend i vinter iallfall(:


Tjabba!(:
Dagen började som vanligt med skola, engelska provet väntade första lektionen:S Det gick ändå hyffsat bra, fast man vet ju aldrig:P Sen fick vi träffa våra ettor som vi ska ha på praktiken nästa vecka, jag fick en gullig tjej så det kändes skönt!(: Efter det tog vi tag i vårat projektarbete och tog en bild på oss i företaget och gjorde powerpointpresentationen klar(:

På kvällen blev det att åka till Joel, jag fick ta bilen dit så vi åkte och handlade och hyrde film!(: Sen åkte vi tillbaka till hans lägenhet och lagade tacos och kollade världens konstigaste film, men det var Joel som valde den så då förstår ju alla att den inte var bra!;) haha! Sen blev det bara att chilla på och ja som vanligt somnade vi kring halv fyra, fattar inte hur vi kan bli så klarvakna direkt vi går och lägger oss!:O Men det var helt enkelt en perfekt mysig fredagskväll!:D

Haha gjorde världens tabbe när vi var och handlade, jag hade glömt pengarna i bilen och skulle gå och hämta dom, jag gick tillbaka mot bilen och låste upp, när jag skulle öppna handtaget så gick inte dörren upp. Jag testade några gånger men det funkade inte, sen hör jag Joel säga: Vad fan håller du på med Maria? Då kollade jag upp på bilen och insåg att det var fel bil, jag vände mig och och där stod ju min bil, HAHAHA det var verkligen dagens!;)

Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0