Torsdag 23 December

Tjabba!
Idag har jag packat mina saker för att sova hemma hos mamma och pappa 2 dagar nu under julen, kommer kännas konstigt att sova där i mitt gamla rum:P Men skönt att vara hemma med familjen!:) Och Messi har jag också pakat för, han ska till Rosvik och fira julen där hos Joels föräldrar eftersom han inte kan vara här så länge när mamma är allergisk och han kan ju inte vara själv på julafton!

Har även hunnit med att jobba en liten sväng 15-18:15, skönt med bara ett kort jobbpass!(: Men oj så mycket kaos det blev sista dagen innan julafton med all julrusch och helt plötsligt har vi vatten i hela butiken! Ja det var inte direkt bästa timingen, hoppas allt är fixat till mellandagarna då den stora REAN börjar!

Ikväll har jag och Joel varit hemma i Antnäs hos mamma och pappa och ätit middag!(: Sen åkte vi till Jenny en sväng och hälsade på henne och Alex, jag och Jenny bytte julklappar också!:D Fick en burk med kakor i som hon hade gjort själv, söt hon är! Amanda kom även dit en sväng så fick träffa henne också och säga God Jul!

Har har ni våran gran, och med massa paket under som ska öppnas imorgon och jag Längtar!!:D


Nu ska jag sova, så jag orkar heeeela långa dagen imorgon, God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0