Tisdag 30 November

Tjabba!
Idag har jag bara jobbet ett "smörpass" på jobbet 12-16 vill säga, det var inte alls mycket folk och tiden går så snabbt på jobbet när man bara jobbar sådär kort. Var nere på barn idag och när man är på den avdelningen kan man faktiskt fynda ibland, hittade ett par snygga leggins som jag köpte!(: Billigt och bra!

Efter jobbet åkte jag hem med pappa till Antnäs(: Joel jobbade och det är så himla tråkigt att äta själv så åkte hem till Antnäs istället och fick mammas mat(: Pappa hjälpte mig även med en ny header men den syns inte ännu:( Men jag tänkte var tvungen att ändra något på bloggen, har ju haft samma i snart två år!

Här får ni några bilder på mig och Joel som pappa tog samtidigt som jag blev fotad till min header




Nu måste jag kila, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0