Söndag 26 December

Tjena!
Tänkte börja berätta lite om gårdagen. kvällen började här hemma hos mig och Joel med tvillingarna Hellander som middagsgäster!(: Så sjukt kul att dom är hemma igen!:D Vi åt kyckling i pitabröd och pratade massor och hann även spela några rundor på ett av våra nya spel på Wii, dansspel är ju bara så himla roliga:P
Efter middagen drog vi vidare mot varvet till Malin Larsson, där var det massa idrottsfolk!(: Joel var ensam kille på festen ungefär nästan hela kvällen;) hehe! Vi körde ölspel, sanning eller konsekvensspel och sen drog Partyt igång på riktigt och jag tror inte jag skrattat så där mycket på länge!

Vid elva var det dags att börja gå ut, Fiskekyrkan var det som gällde ikväll! Hela kvällen där började bra med att träffa massa kända ansikten och dansa sig svettig på dansgolvet(: Men när det var dags för hemgång var det Kaos i garderoben och vakterna hade ingen koll och inte nog med det fick jag inte tillbaka min väska från garderoben ( där jag hade precis allting med mig) så fick vänta 1 och en halv timme på att få tillbaka min väska!!:O Kom iallfall hem kring 5 och då var det bara bums i säng!

Här kommer lite bilder från kvällen:



Idag har jag jobbat 12-16, kan säga att mitt huvud var ganska segt men jag härdade ut hela dagen! Mellandagsrean är i full gång och folk är som galna helt enkelt! Efter jobbet hade pappa fixat min nya Iphone 4, så nu funkar den äntligen och jag är kääär!!

Nu ska jag spendera resten av kvällen i soffan och inte röra mig en meter, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0