Onsdag 8 December

Halloj!
Idag tog jag det hur lungt som helst på morgonen eftersom jag inte började förrän 15 och hade massa planer inplanerade, men såklart hade det blivit nå strul så jag stod på schemat från 9:45! Men jag tog mig till stan och jobbade 12- 18.15, och hann även med att träffa Jenny en sväng innan jag började också!(:

Annars så kom jag på att det är mindre än en vecka kvar innan min kära vän Jokki anländer hem till Sverige och Luleå igen!:D Äntligen, känns som att hon varit borta i evigheter!

Just det en sak till, idag har jag och Joel varit tillsammans 11 månader alltså bara en månad kvar till 1 år!:) Oj vad tiden springer iväg, känns som att det var nyss vi träffades fast ändå så länge sen<3 Det har hunnit hända så mycket på det här året!


Nu ska jag dricka julmust, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0