Onsdag 22 December

Tjena!
Idag har jag jobbat 13-17,innan det hann jag med en runda på stan och köpte ett guldigt nagellack nu såhär till julen och handlade lite reasaker på H&M också!(: På jobbet gick det bra även fast julruschen fortfarande är i full gång och rean är inte klar änns! Ja det finns dom som verkligen handlar julklappar i sista sekunden iallfall:P

Efter jobbet har jag julstädat hela lägenheten från golv till tak, även fast varken jag eller Joel kommer vara här i lägenheten nu under julen så vill man ju ändå ha det rent och fint till julen!(:

Dagens Inköp och allt fyndade jag på rean! Den vita tröjan fick Joel av mig tänkte jag kunde vara lite snäll såhär i juletider!


Nu ska jag hitta på något annat, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0