Onsdag 15 December

Tjabba!
Idag när jag vaknade bestämmde jag mig för att jag skulle göra något bra av min dag! Så jag hörde av mig till Emma och vid 1 tiden så träffades vi på stan!(: Vi gick runt ett tag på stan, sen satte vi oss på mat och prat med varsin Cola i handen och snackade om allt och tog igen massa missad tid med varandra, så skönt att träffa den bruden igen för det blir alldeles för sällan nu! Vi satt där i nästan tre timmar och pratade, sen skulle Emma träffa några kompisar så då mötte jag upp Joel i stan och följde med när han inhandlade en julklapp till sin madre!(:

Efter det tog vi bussen till Antnäs och lånade mamma och pappas bil och åkte vidare till Rosvik och Joels mamma!(: Där blev vi bjudna på middag, korv i ugn och mos, det är så underskattat! Jag tycker så synd om henne som måste vara ensammen på veckorna eftersom Joels pappa jobbar i Gällevare så då kan det ju vara kul med middagsbesök ibland!:D

Senare åkte vi tillbaka till Antnäs och hälsade på Jenny, där fick vi testa några nya spel som dom hade på Wii, ett dansspel som var kul men jag var sämst och blev bara sur för att jag är så dålig förlorare... Men Donki Kong var kul och det vill jag verkligen ha!:)

VILL VILL VILL VERKLIGEN ÅKA TILL THAILAND!


Nu ska jag drömma mig bort mot sängen, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0