Onsdag 1 December

Tjabba!
Idag är det första december,oj  vad tiden springer iväg bara 24 dagar till julafton och sen är ju nästan det här året slut! Kollade dagens första program av julkalandern och den värkar faktiskt gansak vettig, lite mysteriet på Greveholm stuk, så hoppas det är bra fast ingen kan ju slå Mysteriet på Greveholm:P

Idag har jag varit på stan, hade inget vettigare för mig så tog en runda på stan och försökte hitta något att ha på mig på fredag då det är julbord med H&M folket(: Hittade iallfall en tunnika och en ring, borde funka med den outfiten jag har i huvudet!(:

Dagens Inköp från Monki och ring från GT


Gårdagens Inköp från H&Ms barnavdelning


Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lungt när Joel varit på jobbet. Jag har hunnit med att läsa massa bloggar, kollat tv och kollat alla veckans avsnitt av serierna som kommit ut(:

Nu ska jag kila, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0