Lördag 4 December

Tjabba!
Hade en riktigt trevlig kväll igår på färjan med H&M -gänget!(: Började med att samlas på H&M och sen promenerade vi till färjan, där möttes vi av chefen och så hade hon stoppat ut julklappar vid varje plats och så fick man hitta sin julklapp och plats(: Varje person fick ett rim till sin julklapp, mitt var något med att jag hade flyttat hemifrån men jag kommer inte riktigt ihåg:p Jag fick iallafall jättesöta muffinsformar, en röd slickepott och en fin burk med äpplen på(: så himla kul med personliga julklappar och att inte alla fick samma saker!(:

Vid tio åkte alla hem, men jag var så pigg då så jag och Joel bestämmde oss för att hitta på något:p så vi hängde med Ida och Jacke ett tag, kul att träffa dom igen var ju som ett tag sen(:


Idag har jag varit på stan med mamma hela dagen(: Så himla mysigt att bara vara med mamma själv, det händer inte så ofta i min familj:P Vi hittade massor av julklappar på stan, men det var kaos med folk verkligen!  Sen åkte jag och mamma med pappa och Eric till Storheden och handlade, jag passade på att handlade när mamma och pappa var med;) hehe!

Ikväll har jag och Joel varit först hos Tobbes mamma och kollat Hockey, Luleå började bra men tappade det och förlorade mot Brynäs med 2-3! Sen åkte vi till Max och åt hambrugar som sen middag, sjukt gott vare iallfall speciellt när man inte orkar laga någon mat. Efter det åkte vi till Tobbes pappa och var där hela kvällen, jag blev så less på när grabbarna spelade xbox så jag hängde med Tobbes familj istället. Men dom är så trevliga och söta!(:

Nu ska jag hoppa i säng och tagga för jobb imorgon, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0