Lördag 25 December

Hallå!
Igår hade jag en underbar Julafton!:D Började med att våran familj åkte och tände ljus på min farbror, mormor, farmor och farfars grav! Sen åkte vi hem och gjorde oss i ordning, vid 3 satt jag och min lillebror bänkade framför Kalle:P Sen kom Morfar och då blev det julbord men jag som verkligen inte gillar julbord fick en specialare(: Efter middagen blev det paketöppning, och jag blev så glad över alla fina julklappar men min bästa var såklart min  IPHONE 4, äntligen!:D

När paketen var öppnade och morfar hade åkt hem, så packade familjen in sig i bilen och så åkte vi till Rosvik!(: Där var vi med Joels familj hela kvällen och hade det verkligen jätte mysigt!(:

Tänkte försöka skriva upp vad jag fick i julklapp!
-
En IPHONE 4
-En lila mixer
-En bok med massa Smoothierecept till mixern
-En elvisp
-One Tree Hill säsong 7
-Viktor & Rolf parfymen Flowerbomb
-Shampoo, Balsam och hårinpackning
-Glasunderlägg som lyser
-En vetekudde
-Ducshcream + Bodylotion från Body Shop
-150 kr sminnkning på Body shop
-Ett par Örhängen
-En Äggskärare + Potatispinne
-Lovikavantar + två par till vantar
-Tjocksockar
-Doftljus


Nu ska jag göra mig iordning för kvällens Party, herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0