Fredag 10 December

Tjabba!
Idag blev jag väckt av min chef, haha hade verkligen sovit som en stock för hon hade ringt 3 gånger och mamma 8! Det blev att jobba idag också 12-18:15 men det är verkligen kul nu när jag får jobba så mycket!:) Allt går så mycket lättare nu och speciellt när man får jobba så ofta!

Ikväll har jag åkt till Antnäs och hängt med min kära vän Jenny!(: Vi har kollat på Idolfinalen, så bra det var och jag tycker Jay var värd att vinna för han är verkligen grym!! Vi har även hunnit med att kolla på dagens julkalender och fikat, nästa gång för det bli längre!(: När jag skulle åka hem tog jag även en sväng förbi Amanda och sa hej till henne, så sällan jag träffar henne ( och alla andra för den delen) så passade på nu!(: Efter det svängde jag bara förbi mamma och pappa en snabbis och sa hej, ibland saknar man faktiskt att bo hemma!

När jag var hos Amanda fick jag se hennes nya Iphone 4 och när jag kom till mamma och pappa fick jag se deras Ipad, blev kär i båda!
+

Nu ska jag sluta drömma om massa saker och sova istället, Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0