Torsdag 5 Augusti

Tjabba!(:
Idag började jag jobba 9:00 för att vi hade säsongsstart i butiken, blev bjuden på smörgåstårta och butiken var så fin innan vi öppnade. Har aldrig sett den så städad och fin men är det säsongsstart så är det!(: blev att jobba ända till stängning, men på lunchen fick jag och Pernilla lite D-vitamin iallfall (sol) ;p haha! Blev även att shoppa lite idag och jag som skulle ha köpstop nu, men kom ändå hem med en t-shirt, tröja, sjal, örhängen och duschcream!

Dagens Inköp


Ikväll har jag varit med Joel och pojkarna!(: Satt och läste mina bloggar medan dom spelade sitt jävla fifa;) Hahah förstår inte hur dom aldrig kan bli less;P Men nu fick alla dom träffa Messi och han är en liten favorit här i huset nu(: Men vild och galen den är han då verkligen;P

Nu ska jag verklligen hoppa i säng för att orka hela morgondagen, God natt(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0