Torsdag 26 Augusti

Hallå!(:
Idag började jag dagen med att städa lite, sen kom Pernilla hit på lunch!(: Härligt att träffa henne igen och imorgon flyttar hon till Umeå för att plugga där tre år:S Men jag ska komma och hälsa på!(: Hon var så himla söt så hon hade tagit med sig kladdkaka och vaniljsås till efterrätt men vi var så proppade efter lunchen så vi orkade inte änns smaka det, sen satt vi mest och pratade och kollade på längeheter(:

När hon åkte så åkte jag och Joel till Antnäs och åt middag med familjen och så lämnade jag lite tvätt och så(: Efter middagen hade Joel och grabbarna Korpen match så då åkte jag och kollade på den, sen kom Emma dit eftersom Martin och dom spelade efter så då fick jag se hennes nya frilla, riktigt coolt vare!(:

Efter matchen åkte vi hem och tog det lungt bara, sen kom Louise och hennes kille förbi en sväng och hälsade på och fick se Messi!(: Kul att typ alla vill träffa honom, men nu har han ju blivit mycket större så snart är hn ju ingen kattunge mer:P Sen när dom hade åkt så åkte vi till Tobbe och kollade film med boysen, det blev The Bounty Hunter och den var riktigt rolig faktiskt!(:

Se den, ni kommer garanterat få er ett gott skratt!
  

Inlägget blev aldrig publicerat igår så nu kommer det istället:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0