Torsdag 12 Augusti

Hallå!(:
Idag har jag vari Ledig, det firade jag med att sova till halv elva, underbart skönt!(: Sen blev det att äta frulle och göra sig klar för att gå på stan en sväng!(: Jag och Joel gick på stan och jag bestämmde mig innan att jag inte skulle shoppa något, så jag kom hem med noll shoppingpåsar och det händer inte ofta!:O

Efter vi hade varit på stan skjutsade jag Joel till jobbet. Sen åkte jag tillbaka till Joels längehet och skulle äta blodpalt som vi fick med oss från igår, men det fanns ingen sylt. Jahapp på var det bara att sätta sig på  cykeln och cykla iväg till Kvantum en sväng, alltså det tar ju riktigt snabbt med cykel dit:P

Ikväll har jag bara varit själv här i lägenheten med Messi!(: Vi har busat massor, tagit en Powernap och läst bloggar. Riktigt trevligt har vi haft det jag och min bebis(: Sen vid halv elva kom Joel hem och då blev det att hyra en film, Love Happens och den var helt okej(: Känns som min blogg blivit världens fimblogg helt plötsligt men jag har bara kommit i någon kolla- film- period helt enkelt:P

Riktigt gullig film faktiskt!


Nu blir det att hoppa i sängen, Natti!(:

Kommentarer
Postat av: Gurra

Mendu! TRo mig, ni kommer se film VARJE kväll snart ska du se. Det bara blir så, men det är niiiiiice

2010-08-13 @ 19:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0