Tisdag 31 Augusti

Hallå!(:
Idag har jag fått jobba, det tog inte länge så blev jag inringd men de tär alltid bra med jobb och cash som rullar in!(: Började 8 idag och det har typ inte hänt så många gånger, men det var ändå ganska lungt att jobba 8-16 istället för 10-18 även fast jag är en morgontrött människa:P

Efter jobbet åkte jag och Joel till Rosvik och blev bjudna på middag av hans mamma, lasagne blev det idag och det var minst hundra år sen jag åt det så det var riktigt gott!(: Messi fick även följa med och det var ganska kul att se Messi och Tyson (Joels mammas hund) springa omkring och leka med varandra:P Trodde inte det skulle funka mellan dom men det gjorde det(:

Sen åkte vi hem till mig och hämtade massa saker för att senare bege sig vidare till Tuna. Där började jag stoppa in alla mina smycken, smink, hårprodukter och sånt i min nya sminkbyrå och det blev awesome!(: Sen blev det lite mer fix i lägenheten och sen drog vi till Tobbe och hängde med grabbarna ett tag!(:

Lilla Messi, nu är han ju typ stor jämfört med på den här bilden!


Dags för sängen nu, Natti!(:


Kommentarer
Postat av: Ida

han är sååå söta Maria, snart tattar jag han av er! ;)

2010-09-02 @ 15:21:58
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0