Tisdag 24 Augusti

Tjabba!(:
Idag vaknade jag av ett sms från Jenny, hon har kommit hem från Stockholm och jag har inte sett henne på hur länge som helst så hon bjöd hem mig på lunch!(: Hon hade gjort raggmunkar till lunch, rikigt gott vare!(: Sen satt vi bara och tog igen lite prat som vi missat med varandra, riktigt gulllig av henne att bjuda på lunch också! Jag tog också med mig Messi till henne så han fick komma ut lite, och det var lungt i början och så men sen när Jennys katt Alice kom så blev det ett himla liv, eller Alice började mest skrika eftersom det var en annan lite kille i hennes hus. så än så länge har det inte gått så bra med att träffa andra katter för lilla Messi:P Han fick även komma ut lite på gården och kolla på hönorna som Jenny har, så det blev en lång dag så när vi väl var hemma igen till middagen så var han helt slut så han slocknade direkt och har nästan sovit hela kvällen!(:


Jag lämnade mitt glas med mjölk två sekunder och då var Messi där direkt, haha så ful han är:p


När jag och messi kom hem så blev det direkt att göra middag, efter middagen tog jag och joel en promenad runt Notviken och hälsade på hos Freddes pappa och kollade in deras nya kök, riktigt fint vart det också precis som hos Tobbes papa!(: Sen när vi kom hem kollade vi alla program som vi kollade igår, för dom går visst varje kväll inte bara måndagar alltså:P Grabbarna kom även hit sen och det blev fifa som vanligt och sen en Donkenrunda på det(:

Nu ska jag sova, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0