Tisdag 17 Augusti

Hallå!(:
Igår jobbade jag hela dagen, blev inringd men det fula var att dom ringde till Joels mobil för att jag inte hade svarat och så hade dom ringt hem till mamma och så sa mamma att dom skulle ringa till Joel;P haha så fult det var!

När jag kom hem hade Joel fixat pizza, nog för att det var köpes men ändå sjukt gott vare!(: Sen tog vi en promenad runt mjölkudden och kollade på alla snygga hus som finns där vid guldkusten, man kan ju alltid drömma;)

På kvällen kom Lena J och Ida förbi, Lena ville se våran bebis Messi!(: Alla tycker han är så lite men nu har han ändå växt lite fast han är ju fortfarande våran bebis(: Lena och Ida blev kvar några timmar och det var riktigt trevligt att dom kom förbi!(: Sen när dom åkt hem drog vi till Tobbe och grabbarna och hängde där ett tag, sen när vi kom hem skulle vi se Sex And the City 2 men jag slocknade efter typ en kvart;)

Här är lillkillen Messi, Jokki nu får du se hur stor han har blivit!(:



Idag har jag varrit Ledig!:D Alltså jag var så trött igår så idag sov vi till kvart i tolv, typ tolv timmar sov ni nästan och det var längesen jag sov så mycket men det var välbehövligt!(: Det blev bara att äta frulle och ta på sig kläder och åka in till stan. Jag skulle förbi banken och fixa med skattepengarna och det tog typ 2 minuter även fast det var typ 20 numer före oss men har man kontaker så har man!;)

Sen åkte jag och Joel till Rosvik och blev bjudna på middag av Joels mamma och pappa!(: det blev älgkött och makaroner, sjukt gott faktiskt! Vi tog det lungt där ett tag sen åkte vi vidare till mig och hämtade lite saker och sen vidare till Joel igen. Vi slog på Sex And the City 2 och kollade hela filmen, älskar verkligen dom där filmerna sååå bra!(:

2:an var ju nästan bättre än 1:an, älskar kläderna i filmen!


Nu ska jag umgås lite med grabbarna som är här, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

jaa lite större har han allt blivit juh :P fa nvad jag saknar svensk mat, älgkött och makaroner låter som redna drömmen!

2010-08-18 @ 03:38:04
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0