Tisdag 10 Augusti

Tjena!(:
Idag har nya arbetsveckan börjat igen, jobbade bara till fyra och det var skönt för det händer inte så ofta(: Men den här veckan är lugn typ, jag är ledig Torsdag och Fredag!:D Nu känner jag bara att jag vill resa någonstans när jobbet börjar ta slut, för här i Luleå har man ju inte fått mycket sommar. Så hade varit skönt med lite sol och värme en vecka elelr så!(:

Tänkte att det var ett tag sen jag drog upp en Dagens Outfit så här kommer en, nu har ju höstkläderna börjat komma in och jag är ingen fans av hösten men höstkläderna gillar jag verkligen alltid!(:

Dagens Outfit

Tröja-H&M
Jeansleggins- Vero Moda
Skor- Ecco
Klocka- Dolce Gabbana

Ikväll har jag varit med Jenny och Amanda igen, det blev även filmkväll ännu en gång!(: Ikväll såg vi den efterlängtade filmen som vi har väntat på så sjukt länge, The Last Song och den var helt sjukt bra men ändå helt sjukt sorlig! Så nu känns det som att vi gråtit för en årsförbrukning ungefär x) haha! Ne men allltså helt sjukt bra film, verkligen!

Om ni inte har sett den så se den NU!


Nu ska jag sova på dirren, God natt på er!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0