Söndag 29 Augusti

Tjena!(:
Idag har jag jobbat 12-16, det är inte så vanligt att jag jobbar söndagar men ibland får jag dom passen(: Idag var min sista schemalagda dag på H&M för den här sommaren, det har varit en svettig och hård sommar med nästan bara jobb men shit så kul jag ändå har haft av att jobba på H&M och alla söta arbetskamrater jag haft!:D Vi får se om jag får jobba nå mer extra annars är det dags att börja söka nytt eller så kanske det blir en flytt till Norge, hade varit kul med en sån förändring några månader men vi får helt enkelt se!(:

Passade på att shoppa idag också! Blev en sån där populär poncho, en sjukt billig skinnjacka, ett linne och lite annat smått och gott(:


Efter jobbet kom Joels mamma hit och hjälpte oss med den stora hyllan som skulle bort, äntligen är den såld! Nu är det riktigt tomt här men det blir ju lättare då när dom kommer och tapetserar(: När vi ändå var igång började jag och Joel flyttstäda för fullt, rensa ur massa saker och få lite plats för allt mitt som ska in här sen(: nu vill jag bara få allt klart, känns så jobbigt att bo på två ställen typ:P

Resten av kvällen har vi bara tagit det lungt här hemma och snart börjar ju alla serier igen!(: och Joel började ju kolla 90210 säsong 2 med mig men han har ju inte sett 1:ans säsong så då började vi kolla om den, åhh vad bra det är!!(:

Nu ska jag hoppa i säng,Natti!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0