Söndag 22 Augusti

Tjena!(:
Igår börja dagen med jobb som vanligt, det var mycket folk och mycket att göra precis som det ska vara på en lördag!(: Nu har jag inte nästa skift för om en vecka, så nu är jag ledig en vecka här framöver och redan lite roliga saker inplanerade!(:

Efter jobbet så åkte jag och Joel hem till Antnäs och åt med min familj, idag blev det surströmming, shit vad gott det är alltså!(: Igår var det kräftor och idag surströmming, vilken helgmat alltså! Joel skulle även pröva surströmmin för första gången men det var inte någon höjdare tyckte han;) haha

Efter middagen åkte jag och Joel tillbaka till honom och bestämmde oss för att ta en tripp med cyklarna till stan för att kolla in Musikens Makt. Det var ju ingen höjdare direkt men det kan också varit för att vi kom precis när Zacke slutade spela:P Annars vare typ bara fjortisar och 95 och yngre som hängde där! Så vi tog en kvarrerunda med cyklarna och sen vidare till Tobbe för lite chill med grabbarna!(: Vi skulle kolla film men det spårade när Tobbes brorsa och han kompis kom dit fulla som kastruller, men har typ aldrig skrattat så mycket i mitt liv!;P


Idag har jag varit ledig, men då äre ju också söndag så det är ju inte så ofta jag jobbar söndagar heller:P Vi vaknade vid tolv, och sovit hela natten så vi måste ha varit ganska så trötta;P Idag har vi verkligen inte gjort ett skit, vi har bara varit inne hela dagen och kollat film och tv typ! Fick även besök av Joel mamma också som även hade köpt middag åt oss och massa annat, så söt hon är!(:

Ikväll har grabbarna varit här och dom har lirat lite fifa och sen kollade vi en film(: Filmen var inte så värsta bra men då vare ju också Fredde som hade valt den;) haha! Sen när dom drog vid ett så kände jag och Joel att vi inte hade varit ute på hela dagen så vi hade ångest så vi åkte en runda med bilen och hamnade på Donken med Tobbe och Fredde;) haha men trevligt vare då, satt och prata enda tills dom stängde;P

Idag fick jag äntligen kolla Lejonkungen, och den är verkligen helt otroligt bra!


Nu dags att sova men är inte så trött, efter att vaknat tolv idag men ska göra ett förösk! Natti(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0