Söndag 1 Augusti

Tjabba!(:
Igår var det inget mindre än min FÖDELSEDAG!!!:D Hahah jag blir barn på nytt när jag fyller år typ, nu är jag 19 bast och känner mig riktigt stor eller så inte;P Fick mycket fina  paket på sängen av mamma och papppa på morgonen!!:D Sen så jobbade jag på min egen födelsedag men det var bara 12-16, men dom där fyra timmarna segade sig fram bara för att jag hade så mycket att längta till på kvällen!

När jag slutade kom Joel och hämtade mig från jobbet och så åkte vi till hans lägenhet för att jag skulle få öppna mina presenter där. När jag kliver in genom dörren sitter Amanda där och jag fattar ingenting:p Sen kollar jag mot sängen och där ligger det en korg och i korgen ligger det en KATTUNGE!!!!:D<3 Jag blev så glad så jag bara hoppade på Joel, jag som alltid har önskat mig en kattunge och så fick JAG en!! Det var en kille men han hade inget namn men Amanda hade det perfekta namnet till lillkillen, Messi!(: Han är svart grå med lite ränder och världens gulligaste kattunge men det bästa av allt, han är min!!!:D

Här har ni mitt lilla busfrö!:D


På kvällen blev det att stressäta middag här hemma med familjen och sen packa för att åka till Joels föräldrar i Rosvik!(: Vi hade fått låna deras hus för lite föedelsedagsfest, så snällt av dom och plus att det blev så nära och bra sen till PDOL!(: När jag kom dit var nästan alla där och jag möttes av föedelsedagssång och så blev det ännu mer paketöppning, fick super fina saker av mina tjejer!:D Sen så blev det fest och vi hade såååå kul och alla var så taggade!(: Alla mina flickor var där, Joel och alla hans grabbar plus Emma och Martin som också kom förbi en sväng!:D Senare på kvällen drog typ hälften av gänget till PDOL, vi hade det trevligt där och jag träffade hur mycket härligt folk som helst, och alla kom typ ihåg att jag fyllde år och alla var bara så glada!(: Tre-bussen tog vi gänget som var på PDOL hem till Rosvik där vi fick tränga ihop oss alla och sova!(:

Här kommer lite bilder från kvällen!


TACK ALLIHOPA FÖR EN UNDERBAR FÖEDELSEDAG, DET VAR BLAND DOM BÄSTA FÖDELSEDAGAR JAG HAFT!!!! TACK FÖR ALLA FINA PRESENTER OCH TACK FÖR ALLA GRATULATIONER JAG FÅTT PÅ FACEBOOK, SMS OCH I VERKLIGHETEN!!:D


Idag vaknade vi vid elva pigga och glada, eller nästan alla iallafall:P Vi åt frukost utomhus i Rosvik och det var riktigt fint väder!(: Vid ett började vi rulla hemmåt och jag saknade min kisse jätte mycket! När jag och Joel kom hem har vi bara lekt och busat med våran lillkille, blev även en powernap också efter en natt med ganska lite sömn. Annars har det varit en sån här riktigt dagen efter-söndag!

Ikväll har vi varit och visat katten för några, sen har katten fått installera sig lite här i Joel lägenhet där den ska bo nu!(: Sen kom Tobbe och Jesse hit och så har grabbarna lirat lite fifa och jag gosat med min lillkille!:D

Nu är det dags för sängen, god natt!(:

Kommentarer
Postat av: DiktläsarN

ingen kommentar om killarnas present? Konstigt, hört rykten om att den var magisk..

2010-08-02 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0