Onsdag 18 Augusti

Tjena!(:
Idag har jag jobbat igen hela dagen och varje dag resten av veckan ska jag jobba, så det här blev precis som en vanlig jobbvecka även fast jag bara hade två schemalagda tider men det är ju alltid bra med mer jobb och mer pengar!(: Nästa vecka jobbar jag bara helgen, men det lär ju bli mer jobb, sen efter nästa vecka vill jag åka någonstans:P Så skönt det hade varit med en sista minuten typ!;)

Efter jobbet kom Joel och hämtade mig och så åkte vi hem till mig och åt middag med familjen!(: saknar typ mitt hus när jag inte är där varje dag typ:p Men även min familj eftersom man är van att se dom 24/7 typ och nu ser jag dom inte ens varje dag:P Men jag känner att nu får dom där tapetkillarna gärna börja komma och tapetsera här så det blir någon ordning för just nu känns det som att jag bor på två ställen;P

Tänk vad skönt det hade varit att åka iväg bara en vecka till ett varmt land!


Nu ska jag kolla lite tv och sen är det dags för sängen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0