Onsdag 11 Augusti

Tjabba!(:
Behöver jag ens säga vad jag gjort idag, jobbat såklart!;P Nä men det gick bra och nu har jag ju två dagars Ledighet som bara väntar på mig, så skönt!(:

Efter jobbet åkte jag och Joel till hans föräldrar i Rosvik, där blev vi bjudna på middag och det var Blodpalt!(: Jag älskar verkligen det, dom flesta kommer nog tycka att jag är knäpp i huvudet men alltså det är så sjukt gott!!(: Efter middagen rullade vi hemmåt, det blev att följa med när Joel och Tobbe skulle tippa sen blev det att kolla Sverigematchen med dom hos Tobbes farsa!(:

Ännu senare på kvällen ringde Ida och Jacke och undrade vad vi gjorde, dom kom hit och hade Idas katt My med sig men det blev ingen succe med Messi. My bara fräste men Messi var ganska nyfiken men det är väl för att han bara är en lite Baby(: Vi kollade It´s Complicated, men den var inte så bra som jag trodde, långtråkig och jobbig och ett perfekt sömnpiller

Ingen film som jag rekomderar direkt!


Nu är det verkligen natt och dags att sova, God Natt!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0