Måndag 9 Augusti

Hallå!(:
Idag har jag varit Ledig, det händer inte ofta att man får vara ledig två dagar på raden så det är riktigt lyx!(: Har åkt till Joels lägenhet och hängt med min grabb Messi eftersom han får vara ensammen så mycket nu när vi jobbar så då passade jag på idag. Emma kom även hit och hälsade på och fick träffa Messi!(: Vi tog igen typ en hel sommar som vi missat utan varandra, när man är van att träffas varje dag i skolan så är det ganska konstigt att inte ses på en hel sommar!:O Så vi pratade på om allt möjligt som helst och det var riktigt kul att träffa henne!:D

Sen åkte jag med mamma till moster en sväng och hälsade på(: Sen åkte vi och handlade och åkte hem och gjorde middag, pasta är verkligen typ min favorit mat!

Ikväll har jag varit med mina tjejer Jenny och Amanda här i Joels lägenhet medan han jobbat och varit med grabbarna(: Vi har gjort rabarberpaj + chips och dipp och kollat My sisters keeper, den filmen var verkligen hur bra som helst och jag satt verkligen och stor lipade i slutet typ:P Sen kollade vi några avsnitt Rena Rama Rolf så vi fick skratta lite, så sjukt rooooligt det är!;D

Sjukt bra film men sorlig som tusan!


Nu blir det en dejt med JB, God Natt!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0