Lördag 28 Augusti

Tjabba!(:
Gårdagen började med att vi åkte till stan en sväng, jag för att panikshoppa något att ha på mig inför kvällen och Joel för att gå till arbetsförmedlingen. Ja efter en timme på stan kom jag hem med ett linne, ett par svarta skinnleggins och en tunika som jag ska lämna tillbaka:P efter det var det bara att åka hem till Antnäs en sväng och hämta lite grejjer och sen tillbaka för att fixa sig inför kvällen(:

Vid sju tog jag och Joel en buss till Örnäset och mötte upp Emma och Martin där, sen gick vi till någon förfest i närheten och jag trodde det skulle vara noll människor man kände men det var ändå en del kändisar där!(: Det blev en rolig förfest med uppätna chips och julskum;) Vid elva drog vi in till Olivers för lite Jungel fever;D Det var lite kö när vi kom dit men där inne var det ändå ganska många och nog träffade vi på kända ansikten där också(: Hade faktiskt riktigt roligt där men vid två började allt folk dra så då gjorde vi också det men Olivers verkar alltid leverera iallfall!(:

Här kommer lite bilder från kvällen



Idag var det ganska segt att ta sig upp vill jag lova er men jag klarde det, jobbade idag 12-16 så det var bara att pallra sig upp! Det gi´ck bra att jobba men känns konstigt att inte jobbat på en vecka och imorgon är min sista schemalagda tid på H&M och sen får vi se vars jag tar vägen helt enkelt(:

Efter jobbet åt jag på Waldorf med familjen + Joel eftersom min stora lillebror fyller år idag, Grattis till honom!(: Som vanligt var det sjukt gott på Waldorf men som vanligt blev jag proppad som en flodhäst typ! Sen åkte jag och Joel till Tuna och så bestämmde vi oss för att hänga med grabbarna på bio!(: Vi såg Grown Ups, så sjukt bra och rolig film!;D

Jag vet att jag säger det om alla filmer, men den här MÅSTE ni verkligen se!


Dags att dejta JB,Natti!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0