Fredag 20 Augusti

Hallå!(:
Jobbeli jobb som vanligt, fick vara lite överallt idag men det är bara roligt!(: Var mest på divided idag och jag brukar ju inte vara på den avdelningen alls, så nu när jag var där så hittade jag ju massa nya kläder som jag aldrig hade sett och några kommer nog med i en påse hem imorgon!(: Även fast jag shoppade lite igår:S

Gårdagens inköp:


Efter jobbet  åkte jag hem, hemma hade vi kräftskiva och det var super gott!(: Jag gillar verkligen skaldjur och sånt där, första kräftskivan för i år men absolut inte sista!

Ikväll har jag varit med Joel och grabbarna på hockey!(: Luleå- Skellefteå, det var en ganska jämn match med Skellefteå vann ändå med 2-3. Men det var årets stekare som var på matchem som satt brevid oss, typ 5 killar som satt och skrek hela matchen och typ kände någon i skelleftåslag och dom var så jävla dryga och nöjda så jag vet inte vad! Men annars så var det kul att gå på hockey det är ju inte direkt något jag gör ofta men nog kan det bli någon mer match det här året:P

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla lite tv, Natti!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0