Torsdag 8 April


Hey, slow it down
Whataya want from me
Whataya want from me
Yeah, I'm afraid
Whataya want from me
Whataya want from me

There might have been a time
When I would give myself away
(Ooh) Once upon a time
I didn't give a damn
But now here we are
So whataya want from me
Whataya want from me

Just don't give up
I'm workin' it out
Please don't give in
I won't let you down
It messed me up, need a second to breathe
Just keep coming around
Hey, whataya want from me
Whataya want from me
Whataya want from me

Adam Lambert- Whataya want from me, sjukt bra låt!


Hallå!(:
Idag började dagen med att jag blev väckt av ett samtal från Jenny, hon undrade om jag ville följa och träna och självklart ville jag det!(: Vi åkte in vid tio till Inpan och sprang på bandet 45 min och sen körde vi ett pass pilates, sjukt skönt vare!(:

Sen när jag kom hem åt jag lunch,duschade och sånt där, sen drog jag iväg till Jullan M och fick sätta mig i frisörstolen hos henne. Gud så skönt det var att få klippa sig och mitt hår hade ju bara inte växt litegrann på ett halvår, klippte typ mer än en dec!:O Men det blev skit bra och jag är jättenöjd, så nu är Maria korthårig igen!:D

Ikväll tänkte jag bara vara hemma själv och ta det lungt, men så blev det inte x) Amanda kom hit och så var vi här ett tag och gjorde inte så mycket men sen bestämmde vi oss för att dra till Joel så Amanda skulle få se hans lägenhet!(: Där möttes vi av Joel,Tobbe,Fredde,Martin,Jesse och Jukka, dom spelade fifa såklart så vi hängde där ett tag och sen drog vi till Tunavallen för att dom skulle spela pricken(: Jag och Amanda kollade mest bara på och sen frös vi så jäkla mycket så då tog vi en sväng med bilen och sen åkte vi tillbaka och hämtade Joel och så hängde han med hem(: Men det blev en roligkväll iallfall, man har aldrig tråkigt med dom där grabbarna!;)


Nu dags för lite kvällsfika, pusstjing(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0