Söndag 25 April

Tjena!(:
Åhhh varför är alltid söndagar så sjukt tråkiga, jag har verkligen aldrig tyckt om söndagar!:S Idag har jag iallfall hunnit med att städat och pluggat lite, sånt där som man gör på en tråkig söndag. Sen vid halv fem åkte jag och kollade på lite fottis på tunavallen med Joel och grabbarna!(: Det var alvik mot notas, det stod 1-1 när vi gick men just när vi skulle sätta oss i bilen så gjorde notas mål, jävla skit säger jag bara!:O

Ikväll har jag bara varit hemma och pluggat ännu mer, jag känner bara hur min motivation till att ens öppna böckerna har sjunkit rejält. Men det är bara kämpa sista biten nu, för nu är det verkligen inte långt kvar tills vi står på trappan med våra vita mösor!(:


John Mayer- Free Fallin, så sjukt bra låt!

She's a good girl
Loves her mama
Loves Jesus and America too

She's a good girl
Crazy 'bout Elvis
Loves horses and her boyfriend too
Yeah
Yeah

It's a long day living in Reseda
There's a freeway running through the yard

I'm a bad boy 'cause I don't even miss her
I'm a bad boy for breaking her heart

And I'm free
Free falling
Falling

And I'm free
Free falling
Falling

All the vampires walking through the valley
They move west on Ventura boulevard

And all the bad boys are standing in the shadows
And the good girls are home with broken hearts

And I'm free
Free falling
Falling

Now I'm free
Free falling
Falling

Free falling
Now I'm free falling
Now I'm

Free falling
Now I'm free falling
Now I'm

Free falling
Now I'm free falling
Now I'm

Free falling
Now I'm free falling

I wanna glide down over Mulholland
I wanna write her name in the sky

I wanna free fall out into nothing
Oh
I'm gonna leave this world for a while

And I'm free
Free falling
Falling


Nu ska jag ta och försöka sova om jag nu lyckas somna inatt, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0