Måndag 5 April

Hallå!(:
Idag steg jag upp 06:45, förstår ni hur tidigt det är när man har lov!:O Jag steg upp den tiden eftersom jag skulle åka till Kåbdalis med världens morgonpiggaste människor på jorden, nämligen Jenny hennes mamma och Amanda!(: Hahah påvägen dit hände världens roligaste grejj, jag låg och sov i baksättet och så helt plötsligt åker min ruta ner och så vaknar jag till och då tror Jenny det är jag som har vevat ner rutan men jag sov ju!:O Men det var så att vi hade skidorna i mitten av bilen och då hade en skida råkat komma åt en knapp typ, och jag som trodde att dom bara började köra snabbare i mina drömmar x) Det var mycket roligare live, hahahah!;) Vi var i Kåbdalis hela dagen och vi hade kanonväder med strålande sol och massa plusgrader, backarna var kanonbra och jag hade så kul med världens bästa tjejer!<3(:

Amanda,Jenny och hennes mamma Birgitta!(:


Vi tre!(:


Ikväll har jag varit med Jenny,Amanda,Elina och Jokki!(: Vi har chillat på hemma hos Amanda och bara pratat och kollat tv, en perfekt avslutning på den här dagen!(:

Nu ska jag sova är helt död, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0