Måndag 19 April

Hallå!(:
Ny vecka igen då, nu snart börjar nedräkningen(: Skolan rullade på som vanligt och på lunchen gick jag och Emma till kungs och åt med ett gäng grabbar inkl våra egna!;) Det var korv och makaroner till lunch och det är typ bland det godaste jag vet, jag hade ungefär ett berg med mat på min tallrik och då skojjar jag inte och då åt jag upp allt också!;P Annars kollade vi klart Moulin Rouge på svenskan, åhhh vad jag tycker om den filmen ändå även fast den kan spåra lite ibland(:

Efter skolan tog jag mig till Inpuls och sprang på bandet, kändes att det behövdes efter en hel vecka utan träning!:O Borde väl försöka ta tag i träningen lite bättre nu också!

Ikväll ska jag verkligen försöka läsa lite i min bok, håller fortfarande på med trean i Twiligtsagan. Dom är ju så bra men jag och läsa böcker går bara inte ihop!



Dagens Outfit

Tröja- H&M
Jeansleggins- Vero Moda
Skor-Convers
Örhängen- Gina tricot


Dags att kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0