Lördag 17 April

Tjena!(:
Gårdagen började med lite förferre hemma hos Emma j på Stengatan i hennes egna lägenhet som var sjukt mysig och fin(: Vi blev ett gäng tjejer som var där för att fira Elin som har fyllt år!:D Det var jag, Jenny,Amanda,Jokki,Elina,Olivia,Elin,Emma J, Persson och Cecilia(: Vi fikade massa gott och spelade lite spel och pratade, vid elva drog vi in till Cleo och där fick vi stå i kö typ en timme! Men alla kom ju in till slut och vi träffade Joel och hans grabbgäng som vi hängde med hela kvällen, men musiken inne på Cleo fullständigt SÖG!:O Men det var iallfall en sjukt trevlig kväll med världens bästa människor!:D

Här kommer lite bilder från Gårdagen:




Idag vaknade jag och Joel vid tio men låg och drog oss i sängen et tag, sen var vi så sjukt hungriga men Joel hade ingen god frukos hemma så det blev varmkorv med bröd till frukost, helt okej frukost!;P Sen kom mamma och pappa och hämtade mig och resten av dagen har jag tillbringat här hemma och bara tagit det lungt. Man har ju inte direkt så stor lust att gå ut i den här SNÖSTORMEN! Ikväll blir det att vara med Amanda och vi får se vad vi hittar på, man vet ju aldrig med oss!;)

Nu ska jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0