Fredag 9 april

Tjena!(:
Idag har det varit en sån här riktigt slö dag, jag har bara varit hemma med Joel hela dagen(: Vi har typ inte gjort något speciellt eller okej jag har typ hunnit med mycket. Jag har duschat,rakat benen,gjort hårinpackning, gjort ansiktsmask, plockat ögonbrynen,sminkat mig, plattat håret och lite annat sånt där tjafs:P Sen till middag fick vi kinamat som pappa kom hem med, så sjukt gott det var!:D

Ikväll har jag och Jenny varit chaufför åt massa partyfolk hemma hos Jullan M, det var sjukt kul att vara nykter på en fest för det händer inte mig så ofta!;)haha! Det var typ lite kaos i början när vi kom till festen men sen var det lungt förutom att jag var tvungen att plåstra om en grabb som hade fått in en glasbit i sin fot!:O Efter en timme på festen drog vi till stan med partyfolket och sen åkte jag,Jenny och Amanda vidare till Joel(: Där hängde massa grabbar och det blev att lira Mario Cart och krossa grabbarna!;) Sen inatt ska jag och Joel hämta Julia och Anton från krogen igen, kommer ju typ somna!:O

Mina sjukt snygga Studentskor!!!


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett tips bara, ha inte så höga klackar, för du lär få svin ont i fötterna, alla tar typ av sig skorna på studenten för att dom har så jäkla ont i fötterna.

2010-04-10 @ 09:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0