Fredag 30 April

Tjabba!(:
Idag var det skola med två lektioner bara, provet var första lektionen och det gick bra jag skrev så att jag fick skrivkramp så jag hoppas något är rätt  då iallfall(: Sen hade vi bara en genomgång om moms och sånt där skit som jag inte fattar mycket av och det har vi prov i nästa fredag så det blir typ att plugga järnet här hemma då!:O Efter skolan ¨kte jag hem på dirren och började fixa mig och nu sitter jag här klar och reda för att slå klackarna i taket!:D Idag är det ju Valborg men det känns inte som det när det nyss snöade pyttelite, jaja man får försöka tänkta positivt!(:

Då taggar vi för kvällen PARTYYYYY, det börjar hos Joel med en massa folk och sen drar vi vidar! Vi ses i dimman people!;D 


Kvällens Outfit


Linne- Monky
Leggins- Vila
Skor- Scorret
Armband- Vero Moda
Halsband- H&M

Jag kör på helsvart ikväll för att matcha kvällens väder:P Nu måste jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0