Fredag 23 April

Tjabba!(:
Idag var jag ju helt ledig från skolan!:D Så jag började dagen med att ta en shoppingrunda på stan, var sjukt längesen jag verkligen gick på stan och kollade. Jag gick på en ordentlig runda helt själv och var sjukt sugen på att shoppa men jag hittade knappt nå:S Jag fick med mig ett linne och ett armband hem iallfall(: Varför är det alltid så att när man har massa pengar och vill shoppa så hittar man inget men sen när man inte har några pengar hittar man hur mycket som helst som man vill ha?:O

Vid två tiden gick jag och Olivia till pontus eftersom det var dags för Joel och grabbarnas projektarbete som skulle utföras. Dom hade en innebandy turnering floorballcuptvålaxtio och jag,Olivia och Amanda fick hjälpa till en hel del med att stå i kiosken och sitta i sekretariatet. Det var faktiskt sjukt kul men det blev en lååång dag från två till nio var vi i pontus. Synd bara att Joel och dom inte kom till finalen och vann sin egen cup;) haha
Sen efter allting var klart blev det ett snabbt besök på Roya där vi träffade massa härliga människor bla Emma och hennes Martin!(:

2lax10crew in action!



Nu är det dags för sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0