Fredag 16 April

Tjabba!(:
Idag är det äntligen fredag och helg!(: Idag var det skola i vanlig ordning, jag och Emma lämnade in våran Engelska rapport på engelskan och det blev typ förvånansvärt bra:P Efter lunchen så låg jag och Emma i några soffor på sjuan och såklart lyckas jag somna och började typ snarka, skämmigt värre men tur att det bara var Emma som hörde;) Men jag var så otroligt trött så då är det inte lätt att hålla sig vaken!


Ikväll är det dags att tagga upp för PARTYYYY igen!;D Ikväll firar vi tjejer Elin som fyllde år för ett tag sen, och sen blir det utgång. Ikväll är det ju tema ORANGE, alltså seriöst vilken färg jag menar vad tänkte dom på!:O Ja jag lyckades hitta ett nästan orange linne och matchande armband och örhängen till så jag hoppas det funkar!(: Vi ses väl i dimman people!;D


Kvällens Outfit


Linne- Vila
Leggins- Vila
Skor- Din sko
Armband + Örhängen- Glitter


Nu måste jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0