Torsdag 3 September

Hallå(:
Vilken dag! Först hade jag ju praktik på H&M från 10-17, idag var det ganska lungt fick packa upp lite nya varor och bara vara ute i butiken och så(: När jag slutade träffade jag Jenny och Amanda och så gick vi till sub och slängde i oss en kycklingmacka. Sen rusade vi till sf eftersom vi skulle på bio klockan sex. Det var nämligen så att vi fick tre biobiljetter av söta Olivia eftersom hon inte kunde gå för att dom hade träning. Prinsessa stod det på biobiljetten (nu kankse ni tror att det var typ en barnfilm, men nej det var en film för dom i åldern 15-25). Det var en svensk film och vi hade inga speciella förväntningar eftersom vi inte visste vad den handlade om. Men den var faktiskt helt okej, och sjukt rolig ibland!;D

Efter biobesöket så fick Jenny köra bil, och inte så lite heller!;D Vi tre åkte på en riktig crusing runt hela jävla Luleå i princip. Kollade på snygghusen på kronan, åkte till kvantum och köpte karra, åkte till hälsans och kollade på lite träningar osv och innan vi var hemma han klockan bli halv elva typ;D


Jag vet jag sa att jag aldrig skulle köpa dom här skorna för att jag har ett par vanliga vita. Men om man får dom är det ju bara att tacka och ta emot!(:


Nu blir det sängen på dirren, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0