Torsdag 24 September

Tjennare!(:
Ännu en dag på H&M har passerat och idag fick jag köra på som bara den så hade fullt upp precis varje sekund. Ni vet den där jeansvägen som jag fick göra förra veckan, den skulle iallafall byta plats med basen. Det var hur mycket jobb som helt att flytta alla hyllor, vika om precis vartenda plagg, byta plats på allt i basen som tex linnen och t-shirtarna. Jag med mitt tålamod när det gällde att flytta alla dom där hyllorna som bara tjorvade och var supertunga, det blev inte så bra kombination. Fast det var ändå ganska roligt. Men blev iallafall klar, så nu hoppas jag att ni lägger märket till att jeansen och basen har bytt plats när ni kommer ner till ungdomsavdelningen(: haha

Ikväll har jag varit och tränat PSI på Inpuls med Emma, det gick kanoners och var faktiskt inte riktigt lika jobbigt som förra gången!(: Men ni skulle sett killen brevid oss, han var helt lost och fattade inte alls någonting. Han kunde inte ens hur man gjorde ett enda slag eller kickade med foten, men det värsta var ju att han trodde han var bäst och kunde allt. haha ilband undrar man ju om allt står rätt till där uppe x)

Mitt nya påslakan från Ikea blev perfekt! (ser dock lite orange ut på bilden)


Nu ska jag platta håret, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0