Torsdag 17 September

Tjennare!(:
Idag har jag avklarat ännu en dag på H&M(: Fick stå på lagret hela förmiddagen idag också, men så är det när det alltid kommer så himla myckte nya varor både onsdag och torsdag. Men efter lunch fick jag testa på en jätte rolig grejj. Jag hade i uppgift att göra om hela jeansväggen på Divaided (ungdomsavdelningen), det var inte det lättaste men jag tycker om när det är lite utmaningar. Fick börja med att ta bort alla hundratalsjeans från hyllorna och bygga om lite med alla hyllor (sjukt jobbigt att lyfta). Sen var det dags att hänga upp allt igen och det skulle vara i en speciell ordning med mörkaste längst ner och ljusare upptill. Även flera jeanssorter skulle vara vikta och ha storlekstejp på sig osv. Så det var väldigt mycket att tänka på. Jag han dock inte riktigt färdigt med den, men nästa gång ni är på H&M får ni gå ner till Divaided och köpa jeans;) haha

Jag han bara hem och slänga i mig lite middag så var det dags att åka in till stan igen. Jag och Emma skulle köra PSI på Inpuls(: Det var faktiskt första gången jag gjorde det, men shit vad roligt det var men sjukt jobbigt! Jag kommer nog ha gode mycket träningsvärk imorgon, men det är bara skönt då känns det ju att man lever(:


Dagens Outfit


Idag är jag en riktig  H&M-tjej, allting är från H&M förutom skorna som är från skopunkten


Nu ska jag plugga engelskaglosor, pusshejs(:


Kommentarer
Postat av: jokki

haha ne riktigt trogen HMare :P

2009-09-17 @ 22:34:47
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0