Söndag 20 September

Tjabba!(:
Vilken kväll det blev igår! Först så fick vi främmande och hade värsta middagen här hemma med både förrätt,varmrätt och efterrätt, det var sjukt gott(: Sen så kom Jenny,Amanda och Linnea hit, vi skulle bara mysa på i vårat nya vardagrum med att kolla film och tjocka i oss massa onyttigheter. Vi kanske var en timme hos mig när vi helt plötsligt fick nå ryck och ville dra in till stan på Allstar. Sagt och gjort så åkte vi in till stan vid halv elva och jag hade en privatchaffis;) Vi trodde ju att det var 18års gräns på allstar till elva, men icket det var bara till tio så vi var en timme efter. Så vi gick och vandrade i stan och kring tolv så kom Alviksdamlag in till stan och vi fick tillhöra dom och gå före i kön och komma in gratis på Allstar, de ni;) Där inne träffade man många bekanta personer, och det var trevligt. Kvällen slutade iallfall på max med mina granar och vid halv fyra var jag hemma igen(:


Idag har det varit en sån här seg söndag då jag inte gjort ett piss, förutom att jag läst lite teori som jag somnade till x) Ikväll blev det iallfall att åka in till Inpuls med Jenny och köra lite Body step(: Jag mådde i princip illa hela passet för att jag hade ätit så nyligt, så jag ville typ bara spy men jag klarade mig igenom hela passet.


Nu ska jag slå på någon bra film och krypa ner under täcket, pusshejs(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0