Söndag 13 September

Tjennare!(:
Idag har min kompis varit teoriboken i princip hela dagen känns det som. Nu har jag klarat fas B också, 66 av 70 kändes riktigt bra!(: Känns som jag har kommit ännu ett steg närmare mitt mål, fas C borde jag också göra klart till på onsdag men vi får se hur det kommer gå;P

Jag har kommit på en sak som jag och en kompis satt och pratade om. Att ibland gör jag så sjukt impulsiva saker specielt på senare tid, utan att ens tänka på det. För jag menar inte är jag en sån människa som skulle våga göra sånt i vanliga fall men ibland har jag mina stunder då jag inte ens tänker utan bara gör saker som är så modig. Så kommer jag på i efterhand vad jag gjort och blir typ helt chokad av mig själv. Jag det här var bara en tanke jag var tvungen att dela med mig av.

Just tusan kom på nu att vi har prov imorgon i Svenska! Upplyssningen handlar det visst om och man får ha med sina anteckningar men vad händer om man typ bara har en sida med anteckningar. Känner på mig att det här kommer gå åt pipsvängen;O


Nu ska jag kila, pusstjing(:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0