Onsdag 2 September

Tjabba(:
Idag var första dagen på praktiken, H&M är det som gäller nu igen och hela året. Så varje Onsdag och Torsdag så hittar ni mig på H&M!(: Åh det var så kul att träffa alla igen!(: Idag fick jag dock bara stå på lagret hela dagen eftersom det hade kommit 48 nya koloffer! Men det är nu när det varit löningshelg. Men det gjorde inte så mycket för kände mig ändå lite ringrostig och kommer typ inte ihåg hur man gjorde nå. Men larma och galga däremot är ju inte så svårt. Men det kändes bra att vara tillbaka där iallafall och jag tror jag kommer trivas som fisken i vattnet där hela året!:D

Förrästen så började chefen prata med mig om att de ska öppnas ett H&M i boden och då kommer många av dom som jobbar nu inne i stan förflyttas dit eftersom det ä många som jobbar här som bor i boden. Och då sa hon att om man sköter sig bra och så, finns det goda chanser för sommarjobb efter jag gått ut skolan, gissa om jag blev glad!(:

Idag var det en stor dag för min älsklingstjej Jenny som tog KÖRKORT idag, Grattis ännu en gång!!!!:D



Dagens Outfit

Kavaj-H&M
T-shirt-Gina Tricot
Jeans-Acne
Halsband-Himmlakatten
Armband-Himmlakatten

Nu ska jag gå och göra annat, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: jenny

Tack så hmskt mycket! :D jag är överhyper glad och har ännu inte fattat de! kommer väll typ ta nån vecka innan de klickar! ;)

2009-09-02 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0