Måndag 7 September

Hallå!(:
Idag hade vi sovmorgon, eller egentligen har vi inte det för första lektionen har vi projektarbete men den är 45 min lång och utan lärare så den lektionen är som på eget ansvar. Eftersom vi inte hade så mycket att göra med projektarbetet idag så blev det sovmorgon istället som var sjukt skönt(: Efter skolan gick jag och Emma till Impan och tränade, japp nu är vi fan på G alltså!(; Det blev springa på maskin i 45 min + lite magövningar, men det kändes faktiskt riktigt bra(: Sen hade jag världens tajming skulle ta en buss som gick tio över fyra men då ser jag på min mobil att mamma hade ringt så ringde upp henne, kan ni gissa då är hon prick utanför Inpuls. Vi åkte och hämtade pappa och så fick jag övningsköra hem(:

Ikväll blir det nog att hitta på nå med tjejerna, fick nyss ett sms av Jokki(:

Hade nästan glömt bort att vi hade en liten Findus där ett tag, jag vill ha en liten söt kattunge!(:

Men nu ska jag plugga lite teori, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0