Måndag 21 September

Hallå!(:
Idag var jag inte alls pigg när jag vaknade så stängde bara av väckarklockan och gick och la mig igen, det slutade med att jag försov mig rejällt och fick stressa till bussen. Så jag gått som en zombie hela dagen på skolan och sista lektionen hade vi svenska och skulle se på film. Jag kollade en halvtimme av filmen sen la jag ner huvudet på bordet och då var det kört;> Men det var iallafall skönt att sluta 13:30, eftersom alla lärare skulle på nå mötte.

Efter skolan blev det att stanna kvar och träffa Sara. Hon målade mina naglar, shit vilken beslutsångest jag hade om vilka färger och mönster jag skulle ha. Hon har ju typ hundra nagelack och kan ju nästan göra vad som hellst på naglarna, men blev iallafall en lite höstigare målning. Hon är verkligen superduktig och det här är andra gången hon fixar mina naglar, och fler lär det bli(:

Japp det är mina riktiga naglar, nu har jag äntligen fått dom ganska långa!;D
 

Nu ska jag kolla tv, pusshejs(:

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad snygga naglar!

2009-09-21 @ 22:06:30
URL: http://emmaenbom.blogg.se/
Postat av: sara

bara att säga till när du vill nästa gång :D

2009-09-21 @ 22:21:08
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/
Postat av: linnea

oj, det blev verkligen fint! :)

2009-09-22 @ 20:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0