Torsdag 29 Oktober

Tjennare!(:
Idag har jag och mamma ägnat nästan hela dagen åt att städa hela vårat hus, usch vad jobbigt det var fast det är som ändå kul när man ser resultatet sen efteråt(: Så nu är det glänsande rent till imorgon då alla mina brudar kommer hit på förfest! snacka om att alla är så sjukt taggade och jag själv känner mig nästan övertaggad, det ska bli så sjukt roligt!!!!;D

Idag har jag även varit och tränat med Jenny,Linnea och Olivia, vi testade på Cirkelträning för första gången. Jag trodde det skulle vara typ skit lätt med en massa tanter typ men där hade jag helt fel. Det var typ tio olika stationer med styrke och kondition och det var seriöst sjukt jobbigt! Så där här går jag nog på någon fler gång och plus att instruktören var sjukt bra. Det enda som var lite fult var uppvärmningen, som Olivia sa: Det känns som att vi är några cirkushästar som springer runt i en ring;)haha


Ikväll har jag hunnit med att vara förbi Jullan M, hon var min frisör för kvällen(: Åh vilken beslutångest jag hade om jag skulle klippa det kort igen eller bara toppa, men det blev ganska så kort igen iallafall. Skönt att få bort lite hår kändes som att det var jätteslitet, men det konstiga var att Julia sa att mitt hår inte var ett dugg slitet och ändå klippte jag mig senast innan examen;O Det enda hon klagade på var att jag hade så sjukt tjock hår;P haha. Tack Jullan det blev skitbra iallafall(:

Nu måste det skördas på farmville, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0